Jaunumi

attēls

"Valmiermuižas alus" pērn sasniedzis gandrīz 300 000 latu apgrozījumu

2010-07-26

Alus darītava SIA "Valmiermuižas alus" savā pirmajā darbības gadā sasniegusi 295 759 latu apgrozījumu, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA "Lursoft" informācija.

Alus darītava SIA "Valmiermuižas alus" savā pirmajā darbības gadā sasniegusi 295 759 latu apgrozījumu, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA "Lursoft" informācija.

2008.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 6392 lati.

"Valmiermuižas alus" zaudējumi samazinājušies vairāk nekā uz pusi - no 292 723 latiem 2008.gadā līdz 131 404 latiem pērn.

Uzņēmuma īpašnieks Aigars Ruņģis iepriekš intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" stāstīja, ka "Valmiermuižas alus" īpašnieki gada laikā, kopš sākta alus ražošana, ieguvuši aptuveni 0,4% tirgus.

Alusdarītava tirgū tiek pozicionēta kā mazā alus darītava, kuras ražošanas jaudas nepārsniegs vienu procentu no alus tirgus. Ruņģis atzīst, ka arī krīzes laikā ir iespējas sākt biznesu nozarē, kur ir sīva konkurence, ja vien jaunais produkts tiek pareizi pozicionēts tirgū.

"Kaut arī sākām strādāt krīzes apstākļos, jaunam un salīdzinoši dārgam produktam ir izdevies atrast savu cienītāju loku. Jebkurā nozarē vienmēr var atrast brīvu nišu, jo nekad nav tā, ka tirgus ir simtprocentīgi nobriedis, kur vairāk nevienam nav vietas. Izvēlējāmies veidot nesteidzīgi darītu dzīvo alu gardēžiem. Pirms vairākiem gadiem, kad vēl apsvērām iespēju veidot alusdarītavu, piedalījos pāris lielās, greznās prezentācijās, kurās neviens nepiedāvāja latviešu nacionālo dzērienu - alu. Ja paskatās latviešu kultūrvēsturē, alu darīja un dzēra tikai svētkos, nevis katru dienu. Tādēļ vēlējāmies radīt kvalitatīvu alu, ko varētu likt galdā svētku reizēs. Šī gada laikā mūsu uzņēmums ir aicināts uz vairākiem pasākumiem un mūsu alus celts galdā kā latviešu šampanietis," par pirmā gada sasniegumiem stāsta Ruņģis.

"Valmiermuižas alus" galvenais ierobežojums ir uzņēmuma jauda. Alus ir sezonāls produkts, vasarā alus darītava strādā ar pilnu jaudu, savukārt ziemā ir nelielas jaudas rezerves. "Jaudas un tirgus daļas kāpināšana nav pašmērķis, bet gan reputācijas un kvalitātes kāpināšana," uzsver Runģis.

Uzņēmuma īpašnieki uz šo gadu raugās daudz, daudz optimistiskāk nekā pirms gada. Tagad "Valmiermuižas alum" jau ir savs cienītāju loks, tas ir pieejams lielākajās tirdzniecības ķēdēs Latvijā, kā arī lielākajos restorānos un bāros Rīgā. "Valmiermuižas alus" darītavu ir apmeklējuši vairāki tūkstoši tūristu.

Kā ziņots, "Valmiermuižas alus" alus darītava ekspluatācijā nodota 2008.gada rudenī, bet alus realizāciju uzņēmums sāka 2009.gada martā. Uzņēmums piedāvā arī tūrisma pakalpojumus.

"Valmiermuižas alus" īpašnieki ir juridiskā sabiedrība "B&Š partneri", kam pieder 66,86% "Valmiermuižas alus" kapitāldaļu, Aigars Ruņģis - 30%, Valdemārs Dambekalns - 3,14%. "B&Š partneri" dalībnieki ir ASV reģistrētā "Eaden Consulting LLC" - 44,99%, Agris Bitāns - 45%, Ilgvars Bitāns - 10%, Roberts Šilings - 0,01%.



Avots: LETA





ZIŅU ARHĪVS



2019    2018    2017    2016    2015    2014    2013    2012    2011    2010    2009    


PASĀKUMU KALENDĀRS


Tuvākie pasākumi
 



Izstrādāts DirectHit