Jaunumi

Aicinām darbā izpilddirektoru/-i

2017-06-29

BURTNIEKU NOVADA PAŠVALDĪBA aicina darbā

Izpilddirektoru (-i) (uz nenoteiktu laiku)

Pamatprasības pretendentam:

  • augstākā izglītība;
  • profesionālā darba pieredze vadošā amatā komercsabiedrībā, valsts vai pašvaldības iestādēs vismaz 3 gadi;
  • Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību pārzināšana, organizatora spējas, iniciatīva un prasme atbildīgi komunicēt ar pašvaldības darbiniekiem visos līmeņos, fiziskām un juridiskām personām, masu informācijas līdzekļu pārstāvjiem;
  • teicamas latviešus valodas zināšanas, kā arī labas angļu un krievu valodas zināšanas;
  • teicamas prasmes strādāt ar "Microsoft Office" programmām;
  • zināšanas dokumentu pārvaldībā, normatīvo aktu/lēmumu projektu izstrādē, projektu vadībā, darbu organizēšanā un vadīšanā;
  • zināšanas par valsts pārvaldi un tās struktūru;
  • zināšanas personāla vadīšanā;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Galvenie pienākumi:

  • likuma “Par pašvaldībām” 69.pantā noteiktie pienākumi;
  • organizēt, plānot un vadīt pašvaldības Administrācijas un iestāžu darbu, nodrošināt pastāvīgu pašvaldības procesu un vadības sistēmas pilnveidošanu;
  • koordinēt pašvaldības iestāžu saimniecisko darbību, izvērtēt pieņemto lēmumu lietderību, sniegt priekšlikumus;
  • organizēt un veikt iestāžu vadītāju, administrācijas struktūrvienību vadītāju un darbinieku darba izpildes un plānošanas novērtēšanu;
  • nodrošināt publisko iepirkumu izsludināšanai nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanu (darba uzdevums, specifikācijas, kontroltāme un tml.), atbilstoši normatīvajiem aktiem un iepirkuma metodei;
  • organizēt un kontrolēt pakalpojumu un būvdarbu izpildi atbilstoši noslēgtajiem līgumiem;
  • risināt pašvaldības infrastruktūras attīstības jautājumus novadā;
  • organizēt Domes lēmumu, rīkojumu, saistošo noteikumu un noteikumu izpildi savas pakļautības sfērā saskaņā ar Domes apstiprinātu pašvaldības pārvaldes struktūru;
  • savas kompetences ietvaros izstrādāt priekšlikumus pašvaldības budžeta projektam vai budžeta grozījumiem;
  • pārzināt personālsastāva jautājumus.

Motivētu pieteikuma vēstuli un CV, vēlams ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām un rekomendācijām, iesūtīt līdz 2017.gada 16.jūlijam pa pastu Vanagu ielā 4, Valmieras pag., Burtnieku nov., LV-4219; pa faksu 64238257, vai e-pastu info@burtniekunovads.lv. Informācija pa tālruni 26434663, 29388422.





ZIŅU ARHĪVS



2021    2020    2019    2018    2017    2016    2015    2014    2013    2012    2011    2010    2009    


Burtnieku novada pašvaldība

Juridiskā adrese: J. Vintēna iela 7, Burtnieku pagasts, Burtnieku novads, LV-4206

Pasta adrese: Vanagu iela 4, Valmiermuiža, Valmieras pagasts, Burtnieku novads, LV-4219

Tālr. 64226643, fakss 64226332, e-pasts: info@burtniekunovads.lv

Darba laiks

Ar iepriekšēju pierakstu (pagastu pārvaldēs bez pieraksta apmeklētāju pieņemšanas laikos)
Pirmdien 8.00 - 18.00
Otrdien 8.00 - 17.00
Trešdien 8.00 - 17.00
Ceturtdien 8.00 - 17.00
Piektdien 8.00 - 16.00
*Pārtraukums 12.00 - 13.00

 

Piekļūstamības paziņojums

Tīmekļvietnes lietošanas noteikumi 

Datu privātuma politika

Tīmekļvietnē publicētās informācijas pārpublicēšana bez saskaņošanas ir aizliegta ar likumu

Burtnieku novada pašvaldības organizētajos pasākumos var tikt fotografēts un filmēts. Fotogrāfijas un videomateriāli var tikt izmantoti publicitātes materiālos. Iebildumu gadījumā varat vērsties pie pasākuma organizatora vai fotogrāfa, lai Jūs nefotografē un fotogrāfijas ar Jums nekur neparādās publiski

Dizaina izstrāde:blank

Izstrādāts:DirectHit