Jaunumi

attēls

Izmaiņas ZAAO konteinera tukšošanas grafikā jāpiesaka telefoniski

2010-06-10

SIA „Ziemeļvidzemes atkritumu apsaimniekošanas organizācija” (ZAAO) klientiem ir iespēja mainīt konteinera tukšošanas grafiku. Ja konteiners piepildījies ātrāk, nekā paredzēts, papildus konteinera tukšošana jāpiesaka telefoniski. Tāpat jārīkojas g

SIA „Ziemeļvidzemes atkritumu apsaimniekošanas organizācija” (ZAAO) klientiem ir iespēja mainīt konteinera tukšošanas grafiku. Ja konteiners piepildījies ātrāk, nekā paredzēts, papildus konteinera tukšošana jāpiesaka telefoniski. Tāpat jārīkojas gadījumos, kad konteineru tukšot nav nepieciešams - lai konkrēto tukšošanas reizi izņemtu no grafika un par to nebūtu jāmaksā, ZAAO klientiem tas jāpaziņo telefoniski vienu dienu pirms paredzētās konteinera izvešanas. 

„Klientiem konteineru tukšošanu nodrošinām pēc savstarpēji saskaņota grafika un to mainām pēc klienta telefoniska pieteikuma vai rakstiska iesnieguma saņemšanas. Tādēļ gadījumos, kad klientam ir mainījies atkritumu apjoms un nepieciešama retāka vai biežāka konteineru tukšošana, par to nekavējoties aicinām informēt  ZAAO,” par konteineru tukšošanu stāsta Ieva Tabūne, ZAAO mārketinga daļas vadītāja.

Klientiem der iegaumēt, ka izmaiņas klientam lietošanā nodotā konteinera tukšošanas grafikā bez saskaņošanas ar klientu ZAAO neveic.

„Pēdējā laikā vērojama situācija, ka klienti konteinera tukšošanu neatsaka, un konteineru tā tukšošanas dienā neizvelk uz ielas vai ceļa. Tādējādi viņi domā, ka ir devuši mums zīmi, ka konteineru tukšot nav nepieciešams un šī nenotikusī konteinera tukšošanas reize tiks izņemta no tukšošanas grafika. Taču šāda klientu rīcība neļauj mums skaidri noprast, ka konteineru tukšot nav nepieciešams. Atkritumu savākšanas transports piebrauc pie konkrētās mājas, ZAAO darbinieki staigā un meklē konteineru – tās ir gan liekas izmaksas ZAAO un klientam, gan lieki notērēts laiks,” problēmu skaidro Ieva Tabūne, ZAAO mārketinga daļas vadītāja.

Tā kā klientiem maksa par atkritumu apsaimniekošanu tiek noteikta, balstoties uz grafikā noteiktajām konteinera tukšošanas reizēm, iepriekš atteikta tukšošanas reize tiek izņemta no tukšošanas grafika, kā arī atrēķināta no ZAAO sniegto pakalpojumu aprēķina. Savukārt klientus, kuriem faktiskā konteinera tukšošana atšķiras no iepriekš līgumā saskaņotā, tiek apzināti un ar tiem ZAAO līgumu nodaļas speciālisti sazinās (zvanot vai sūtot vēstules), lai noskaidrotu turpmākās sadarbības nepieciešamību. 

„Ja klients iepriekšējā dienā būtu piezvanījis uz ZAAO un atteicis konteinera tukšošanu, konkrētā adrese būtu izņemta no maršruta, ZAAO transports pie šīs mājas nepiestātu. Nerastos  izmaksas un arī klientam tas būtu ietaupījums, jo atteiktā konteinera tukšošana tiktu atrēķināta no kopējā rēķina par atkritumu apsaimniekošanu,” pareizas klientu rīcības priekšrocības akcentē Ieva Tabūne.

Gadījumos, kad nepieciešams veikt izmaiņas konteinera tukšošanas grafikā, aicinām klientus iepriekšējā dienā zvanīt uz ZAAO pa tālruni 642 81250 un atteikt konteinera tukšošanu vai pieteikt papildus konteinera tukšošanu.

ZAAO darbinieki aicina klientus informēt par izmaiņām kontaktinformācijā, piemēram, sūtījumu saņemšanas adrese vai telefona numurs, lai uzlabotu informācijas apmaiņu un nepieciešamības gadījumos būtu iespējams ar klientiem sazināties.




Kaspars Pabērzs
SIA ZAAO attīstības daļas vadītājas vietnieks
Tālr. 642 81250
Mob. tālr. 29121093
E-pasts: kaspars.paberzs@zaao.lv






ZIŅU ARHĪVS



2019    2018    2017    2016    2015    2014    2013    2012    2011    2010    2009    


PASĀKUMU KALENDĀRS


Tuvākie pasākumi
 



Izstrādāts DirectHit