Jaunumi
Aicinām darbā Izpilddirektora vietnieku (-ci)!
BURTNIEKU NOVADA PAŠVALDĪBA aicina darbā Izpilddirektora vietnieku (-ci) (uz nenoteiktu laiku)
Pamatprasības pretendentam:
• atbilstoša augstākā izglītība;
• profesionālā darba pieredze vadošā amatā komercsabiedrībā, valsts vai pašvaldības iestādēs vismaz 3 gadi. Pieredze īpašumu apsaimniekošanas jomā valsts iestādē vai pašvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību;
• Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību pārzināšana, organizatora spējas, iniciatīva un prasme atbildīgi komunicēt ar pašvaldības darbiniekiem visos līmeņos, fiziskām un juridiskām personām, masu informācijas līdzekļu pārstāvjiem;
• teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu un krievu valodas zināšanas;
• teicamas prasmes strādāt ar "Microsoft Office" programmām;
• zināšanas dokumentu pārvaldībā, normatīvo aktu/lēmumu projektu izstrādē, projektu vadībā, darbu organizēšanā un vadīšanā;
• zināšanas par valsts pārvaldi un tās struktūru;
• B kategorijas autovadītāja apliecība.
Galvenie pienākumi:
• organizēt, pārraudzīt un risināt jautājumus par pašvaldībai piederošo ceļu, ielu, zemju, mežu, dzīvojamo un neapdzīvojamo telpu izmantošanu, perspektīvo attīstību un uzraudzību;
• organizēt un pārraudzīt pašvaldības ūdenstilpju attīstības stratēģijas un apsaimniekošanas noteikumu izstrādi un realizāciju.
• organizēt un pārraudzīt pašvaldības administratīvās teritorijas infrastruktūras attīstības projektu izstrādi un vadību;
• savas kompetences ietvaros izstrādāt priekšlikumus pašvaldības budžeta projektam vai budžeta grozījumiem;
• aizvietot izpilddirektoru tā prombūtnes laikā.
Motivētu pieteikuma vēstuli un CV, vēlams ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, iesūtīt līdz 2014.gada 9.decembrim pa pastu Vanagu ielā 4, Valmieras pagastā, Burtnieku novadā, LV-4219; pa faksu 64238257, vai e-pastu [email protected]. Informācija pa tālruni 29388422.








































