Jaunumi
Aicina precīzi noformēt maksājumus par ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumu
SIA „Valmieras ūdens” regulāri saņem iedzīvotāju veiktos maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem ar nepilnīgu vai neprecīzu informāciju. Tāpēc uzņēmums aicina pievērst uzmanību maksājuma noformēšanai, kas savukārt darbiniekiem ļaus operatīvāk un kvalitatīvāk apstrādāt iegūtos datus un piesaistīt konkrēto maksājumu klientam.
„Kopumā mums ir vairāk nekā 3000 klientu Valmieras pilsētā un tuvējos novados, kuri ikdienā saņem SIA „Valmieras ūdens” nodrošinātos pakalpojumus. Ik dienu uzņēmumā nonāk vidēji 70 maksājumu, kurus identificējam un piesaistām konkrētajam klientam. Taču ir situācijas, kad cilvēki veic samaksu par kādu citu personu, bet maksātājs nav uzņēmuma klients, un, ja šajos rēķinos nav norādīts klienta līguma numurs, tad ir ļoti sarežģīti noskaidrot, par ko tieši veikts maksājums,” paskaidroja SIA „Valmieras ūdens” Klientu daļas vadītājs Dagnis Muižnieks.
Veicot maksājumu, privātpersonas aicinātas obligāti norādīt klientu līguma numuru un vēlams – ikmēneša maksājuma paziņojuma numuru, kā arī objekta adresi, kuram sniegts pakalpojums. Arī juridiskām personām noteikti jānorāda klienta līguma numurs, kā arī konkrētā rēķina numurs.
Ingrīda Kraukle, Valmieras ūdens









































