Jaunumi
Atskats uz projektu nedēļu Rencēnu pamatskolā
Projektu darbu par tējām prezentē 3. klases skolēni (no kreisās): Deniss Cīrulis, Maksis Raivis Jākobsons, Romāns Žingels, Paula Ance Lapere, Elīna Rusaka un Sabīne Jaške.
Katru gadu februāra mēnesī skolā tiek organizēta Projektu nedēļa. Šajā mācību gadā projektu nedēļas tēma ir „Mēs un vide”. Dažas klases dziļāk pētīja veselīga uztura nozīmi. Cilvēka mūža garumu un darbaspējas lielā mērā nosaka viņa dzīves stils. Viens no veselīgas dzīves priekšnosacījumiem ir pareizs uzturs.
Jautājumu ir daudz...Kāpēc tu ēd? Ko tev nozīmē ēšana? Kādus ēdienus tu ēd? Kad tu ēd? Ko tu ēd? Kāpēc tu ēd tieši to? Šīs nedēļas laikā ir radušās arī daudzas atbildes! Interesanti, kā veicies mūsu skolēniem, jo darbības jomas tika izvēlētas tik dažādas:
- 4.klase kopā ar skolotāju Daci Romu rakstīja pētnieciskos darbus par Latvijas mežu dzīvniekiem. Darbs prasīja apgūt dažādas prasmes un nebija viegls;
- 3.klase kopā ar skolotāju Gunti Laperu ļoti interesējās par tējām. Prezentācija tika veidota austrumnieciskā garā ar tēju degustāciju;
- 2.klases projektu darba tēma ir „Maize”. Skolēni kopā ar skolotāju Antru Elstiņu pētīja, kādas ir maizes šķirnes un devās cept maizīti uz Rencēnu pagasta „Rožkalniem”;
- 1.klases skolēni un skolotāja Zane Lapere interesējās par Latvijas veselīgajiem dārzeņiem un informāciju apkopoja plakātā;
- 5.klases skolēni kopā ar skolotājām Leldi Subateli un Kristīni Gobu veidoja savu uztura piramīdu;
- 6.klases skolēni kopā ar skolotāju Indru Mūrnieci veica skolēnu mugursomu svēršanu. Atklājās, ka vairākiem skolēniem katru dienu mugursomā atrodas visa bagātība, jo soma netiek kārtota konkrētajai dienai, un svars krietni pārsniedz atļauto normu!;
- 7.klasei un skolotājai Indrai Gobai visas nedēļas garumā ļoti aktuāla bija brokastu tēma. Ēst, vai neēst brokastis? Un, ko tad īsti vajadzētu ēst? ;
- 8.klases skolēnu uzdevums šajā projektu nedēļā, konsultējoties ar klases audzinātāju Agritu Buračevsku, bija: izvēlēties sev interesantu tēmu un darba vadītāju. Pētīt šo tēmu, noformēt, kā pētniecisko darbu, izveidot prezentāciju un pastāstīt, kā veicies;
- 9.klase kopā ar skolotāju Agitu Piebalgu tradicionāli veidoja klases Gadagrāmatu.









































